FAQ - Utrata dochodu (LOI)
- Jak wyglada procedura zgłoszenia szkody?
Wstępne zawiadomienie na dedykowaną linię tel. (22) 318 81 41 lub e-mail: Lloyds@grassavoye.pl
w ciągu 7 dni do Ubezpieczonego/Uposażonego wysyłane są dokumenty :
- pismo o przyjęciu zgłoszenia szkody,
- lista podstawowych dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia roszczenia :
- Kopia dowodu osobistego
- Dokumentacja medyczna potwierdzająca niezdolność do pracy i przebieg leczenia
- Zwolnienia lekarskie/ wypisy ze szpitala
- Kopie zeznań podatkowych
- Akt zgonu (w przypadku śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku)
- formularz zgłoszenia szkody (do wypełnienia i podpisania).
Termin zgłaszania: jak najszybciej gdy wiadomo, że niezdolność będzie trwała dłużej niż okres wyłączenia wypłaty świadczenia
Okres przedawnienia: 3 lata od dnia szkody.
Wypłata pierwszego świadczenia w terminie 30 dni od daty zgłoszenia roszczenia. Lub w terminie 14 dni od wyjaśnienia okoliczności szkody (gdyby w terminie 30 dni nie było to możliwe). W przypadkach długotrwałej niezdolności terminy wypłat kolejnych świadczeń uzgadniane z Ubezpieczonym.