PL
Coverholder at Lloyd's
FAQ - Utrata dochodu (LOI)
FAQ
  • Jak wyglada procedura zgłoszenia szkody?
    Wstępne zawiadomienie na dedykowaną linię tel. (22) 318 81 41 lub e-mail: Lloyds@grassavoye.pl w ciągu 7 dni do Ubezpieczonego/Uposażonego wysyłane są dokumenty :
    - pismo o przyjęciu zgłoszenia szkody,
    - lista podstawowych dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia roszczenia :
    - Kopia dowodu osobistego
    - Dokumentacja medyczna potwierdzająca niezdolność do pracy i przebieg leczenia
    - Zwolnienia lekarskie/ wypisy ze szpitala
    - Kopie zeznań podatkowych
    - Akt zgonu (w przypadku śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku)
    - formularz zgłoszenia szkody (do wypełnienia i podpisania).

    Termin zgłaszania: jak najszybciej gdy wiadomo, że niezdolność będzie trwała dłużej niż okres wyłączenia wypłaty świadczenia
    Okres przedawnienia: 3 lata od dnia szkody.
    Wypłata pierwszego świadczenia w terminie 30 dni od daty zgłoszenia roszczenia. Lub w terminie 14 dni od wyjaśnienia okoliczności szkody (gdyby w terminie 30 dni nie było to możliwe). W przypadkach długotrwałej niezdolności terminy wypłat kolejnych świadczeń uzgadniane z Ubezpieczonym.
CEU Logo
Coverholder at Lloyd's
CEU SP. z o. o.
Lloyd’s Coverholder
tel. +48 22 305 89 90
Ul. Renesansowa 7A
01-905 Warszawa